Zmeniť jazyk SK EN

(!-ARTICLENAME-!)

Komplexné riešenia elektronických systémov budov

WEBináre

Dátum vloženia: 18.2.2016

Postup pri registráciu a spustení WEBinárov:

Pre organizovanie on-line workshopov využívame softvér od firmy Citrix: GoToWebinar.
Jedná sa o jednoduchý nástroj na prezentácie a pre on-line prístup do WEBinárov je potrebné nainštalovať klientskú aplikáciu GoToWebibar.

Návod Ako sa zúčastniť našich WEBinárov:

1.     Navštívte stránku:

        Ponuka WEBinárov,

        vyberte si tému, ktorá Vás zaujíma a kliknite na odkaz registrácia (vpravo u konkrétneho WEBinára):
2.     Vyplňte Registračné údaje (Meno, Priezvisko, e-mail).
3.     Na uvedený e-mail dostanete potvrdenie s jedinečným odkazom, cez ktorý sa pripojíte na
        on-line prezentáciu WEBinára.
4.     Deň pred usporiadaním dostanete e-mail s pripomienkou na WEBinár.
5.     Hodinu pred usporiadaním znova dostanete e-mail s upozornením na WEBinár a s Vašim
        jedinečným odkazom pre účasť na WEBinári.
6.     Po kliknutí na tento odkaz sa Vám otvorí webová stránka a výzva na doinštalovanie
        klientskej aplikácie pre účasť na WEBinári GoToMeting.
7.     Nainštalujte na svoj počítač túto aplikáciu.
8.     Cca 10 minút pred začatím WEBinára spustite cez odkaz tento program –
        „miestnosť“ WEBinára už bude otvorená a uvidíte základné údaje k on-line prezentácií.
9.     V určenom čase dôjde k spusteniu prezentácie, ktorú naživo uvidíte a budete počuť prednášajúceho.
10.   Počas prezentácie máte možnosť klásť otázky (textovou formou aj pomocou mikrofónu)
        a zúčastniť sa diskusie.
11.   Po ukončení WEBináru aplikáciu jednoducho zavrite.

Obr.: Interaktívne rozhranie komunikačného panelu.


Naši hlavní partneri:




JOB detectomat